dimarts, de maig 09, 2006

Carta rebuda a engranatgesocial@gmail.com





Quan les coses començaran a canviar?

Ahir diumenge vaig anar amb el meu fill i la meva dona a passejar per la Serra de Galliners, volíem fer simplement una passejada tranquil·la, gaudir del sol i d’esclat de la primavera i DEU MEU, QUIN ESCLAT REALMENT VAREM GAUDIR!.

Tot pujant per el camí que surt per darrera de la Residencia d’Avis varem veure com en nom de una GESTIO FORESTAL SOSTENIBLE, segons la revista Informem del mes d’abril 2006, estan DESTRUINT una part del bosc millor conservat o regenerat de la nostra muntanya.

La meva família i jo varem venir a viure a Sant Quirze perquè te muntanya , semblava tenir qualitat de vida, i en poc temps Sant Quirze a nivell medi ambiental ens esta defraudant, ja que dia a dia esta empitjorant, Serra de Galliners esta presa per els quads, motos, gent tirant trets i gossos abandonats, fent que la Serra de Galliners no sigui un lloc segur per el ciutadà.

Quan ja hi vius dins del municipi, t’adones que ha perdut MOLT I EN MOLTS POCS ANYS, i sembla que des de la municipalitat només tenen el desig de construir més i més, i per això necessiten que en poc temps, prèviament destrossar.

Es que no hi ha voluntat política per tenir un municipi de qualitat? En les últimes eleccions el grup de CIU va dir, VOLEM LA SUÏSSA DEL VALLÈS, però sentint-ho molt, s’han equivocat, ja que si no es canvia el tarannà dins de molt pocs anys podran dir em dir que estem en el DESERT DEL VALLÈS.

Es que no tenim sensibilitat?, Gestió forestal SI, però amb EL CAP, i NO VOLER BUSCAR EN EL NOM DE SOSTENIBILITAT l’excusa perfecta per desertitzar. Es que no tenim polítics, tècnics, o simplement gent qualificada per treballar en un bosc que s’està regenerant? I pregunto, des de la ciutadania i des de les entitats, ningú a protestat? On tenim els ADFs de Sant Quirze o la gent de Sant Quirze del Vallès Natura, per defendre aquest delicte mediambiental camuflat?

Invito a tothom a que vagi a mirar-ho i diguem prou al càstig que de forma constant rep la nostra serra i sol·licito a les nostres autoritats que vetllin per aquesta natura que per el futur dels nostres fills tanta falta ens fa.

Oriol Garcia
Un ciutadà