dijous, de maig 03, 2007

Un pensa ¡¡¡


Bé, ja tenim les eleccions municipals aquí mateix.

Ara tots tenim la oportunitat de conèixer de primera mà, si mes no, possibilitat hi ha de fer-ho, quin serà el futur del nostre poble. Com serem administrat i de quina manera podrem participar.

La veritat es que ja fa dies que pensava escriure envers les municipals, les nostres eleccions més pròximes al ciutadà, si m’ho permeten les associacions de veïns i veïnes com expressió màxima del dia a dia de barri.

Fins i tot, pensava mullar-me. Per sort jo no he agafat cap compromís blocaire ni faig tractament informatiu, la qual cosa hem permet o permetria parlar-ne dels candidats o candidates, partits ...

Quina és la situació actual?. Sembla ser que comptarem amb set candidatures presentades, les cinc ja representades al consistori actual i dues noves, a les municipals, ja que si que es vam presentar a les autonòmiques passades.

Ara tocaria mullar-se¡¡¡ cosa difícil amb temps com els d’ara, per un Maragalliste com jo. Però bé, es tracta de donar l’opinió, per això tinc aquest bloc.

Les properes eleccions municipals del dia 27, plantegen una qüestió clau gairebé única que obliga a la reflexió: Canvi o continuïtat

El dilema que està en joc es concreta en escollir entre la continuïtat o el canvi. Continuïtat vol dir resignació, i que CIU torni a governar amb els vots de les esquerres.

Jo voto canvi, i aniré el proper dia 27 per fer-me escoltar.