divendres, de febrer 10, 2006

Més enllà del rodet fotogràfic


Ahir vaig assistir a la presentació de l’Audiovisual de la Caravana Solidària 2005 a l’Àfrica Occidental fet per l'Enric Alloza.
De fet, quan vaig estar a casa de l’Enric veient part de les fotografies vaig quedar impressionat per gran la quantitat i qualitat de material que tenia. Va ser aquella nit tot escoltan les experiencies de l'Enric que em va sorgir el tìtol de "Més enllà del rodet fotogràfic".
Gràcies Enric, ahir a la nit vas aconseguir que molts de nosaltres entenguesim millor que significa aportar esperança a d’altres pobles i a d'altres persones amb les nostres aportacions a iniciatives com la Caravana Solidaria.

Foto:Manel Martínez

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic d'acord amb tu xavi.

Anònim ha dit...

Per desgràcia no vaig poder veure la exposició. Es possible que la torni a repetir? Si és així, quan i on? M'encantaria veure-la. Merci.